Sara ali today news | People started giving money to Sara Ali thinking it was useless

Sara ali today news | People started giving money to Sara Ali thinking it was useless
Sara ali today news | People started giving money to Sara Ali thinking it was useless


 لوگوں نے سارا علی کو بیکار سمجھ کر پیسے دینا شروع کر دیا بالی ووڈ کی مشہور اداکارہ اور سیف علی خان اور امریتا سنگھ کی لاڈلی سارا علی خان آج کل  کافی سرخیوں میں رہتی ہے اور ہمیشہ نیوز چینل کی زینت بنتی رہتی ہیں اور ان کی ویڈیوز کافی وائرل ہوتی ہے ۔


اسی دوران انہوں نے ایسا کیا کام کردیا جو لوگ انہیں پیسے دینے کے لئے کھڑے ہوگئے اور ایسا کیا کام کیا ہے جو لوگوں نے بیکار سمجھ کر پیسے ہی  دینے شروع کر دیے جبکہ عجیب بات تو یہ ہے اور انہوں نے پیسے بھی رکھ لیں ۔


حال ہی میں ایک انٹرویو میں سارا علی خان نے بتایا   کتنی مرتبہ میں اور میری والدین اور میرے بھائی ابراہیم کے ساتھ گھومنے کے لیے کئی بار گئی تھی وہیں پر میری والدین خریداری کے لیے کسی شاپ میں چلی گئی جب کہ میں اور میرے بھائی ابراہیم اور گھر کے ایک نوکر بھی ساتھ تھا کیوں اچانک سے مجھے کیا ہوا اور میں ڈانس کرنے شروع کر دیں لوگ وہاں پر جمع ہونا شروع ہوگئے کیونکہ ان لوگوں کا خیال تھا کہ میں بھیک مانگ رہی ہوں ۔


اداکارہ نے مزید کہا کہ جب مجھے پیسے لوگوں نے دیر نے شروع کیا تو میں خوشی خوشی پیسے رکھ بھی آپ سے ڈانس کرنا شروع کر دیا اس کے بعد جب ان کی والدہ خریداری سے واپس آئی تو ان کے ساتھ ان کے نوکر نے کہا کہ سبھی لوگوں کو تارا اتنی کیوٹ لگی کہ سب لوگوں نے اسے پیسے دینا شروع کردیا ان کی والدہ امریکہ سنگھ نے یہ بات سن کر کہا کیوٹ نہیں بلکہ بھکاری سمجھ کر پیسے دے رہے تھے  ۔

Comments